CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, August 1, 2011

P U A S A

wah wah..hari ni dah 2 Ramadhan..ser0n0k kan puasa..heee..tapi tak ser0n0k sangat la...erkk macam mana tu? hee

memang bahagia lah bila dapat berpuasa di rumah kan..heaven !! sejak f0rm 4 aku tak dapat puasa penuh dengan family..bila puasa ja mesti h0mesick.. :( tapi sekarang haaa, dah terbalik pula..h0stelsick (bak kata nadhirah)

dulu kan waktu sek0lah kan, tiaptiap petang sebelum buka mesti tep0n rumah..amek m0od..ahaha tanya mak masak apa la..tak dapat makan tapi dapat dengar p0n takpa lah..

hekk kadangkadang tu tep0n opah ngan t0k..sy0k ja bila dengar opah masak sedapsedap..jeles gila dengan adekadek aku sebab dapat makan masakan mak..huh tak dapat j0in buka ramairamai semua family

sekarang ni takde nak jelesjeles lagi dah..hee sebulan aku d0k rumah..amek kaw..heee bila dah d0k rumah pulak mula la d0k teringat usm..mengada kan..tak bersyukur bet0l..heee

rindu usm..rindu nak pi bazar dengan kawankawan...rindu nak bereb0treb0t beli nasik kerabu..rindu nak buka samasama..rindu nak banc0h air samasama..waaa rinduu !!!

rindu tak rindu..takkan nak balek usm kan..hee duduk diamdiam kat rumah sudah..hee sy0k juga d0k rumah..belajar buat kuweh..pastu petangpetang pi hantar kuweh kat rumah jiran..kembali pada zaman budakbudak dulu..heee

udahudah la bercerita dak..hee selamat berpuasa semua !! sem0ga ramadhan kali ini lebih bermakna .. mungkin ramadhan kali ini adalah ramadhan terakhir bagi kita .. j0m beramal .. pahala digandakan ^__^

2 comments:

LynN LoLa~~ said...

hey huda! salam ramadhan dear! :D

huda yonce said...

salam ramadhan gak linn ^^

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...