CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, February 29, 2012

29 FEBRUARI 2012

wah wah..smart tarikh ni..4 tahun sekali..j0m lakarkan kenangan pada tarikh ni nak..heee ^^ aku ada dua orang kenalan yang lahir pada tarikh ni..s0 "shad"..

hari ni penat berjalan tapi best gila..kata nak lakar kenangan kan..s0 memang terlakar lah..^______^

pagipagi lagi dah pergi kelas time series..dua jam tapi dipendekkan menjadi satusetengah jam..errr habis kelas tu ter0s larilari ikan pergi kelas internati0nal finance pula..durrr jadual sem ni clash k0t...ambil dua subjek saja tapi duadua clash..hahah aku memang saja nak ambil kelas clash ni..wuuuu

habis saja kelas aku dan wani pergi cari buku untuk final year pr0ject..merata kami jalan tapi tak jumpa p0n buku tu...penatpenat..eh c0p..kenangan f0r t0day..first time aku pergi kelas pakai jubah..^^

petang pula, jiran sebelah bilik..zati dan zira ajak pergi pasar malam..yeaaa..first time pergi pasar malam kat taman t0k sadun ni..*nama saja pelajar tahun akhir kan tapi baru dapat jejak kaki hari ni..errr*

teng0k makanan rasa nak beli semua..cehh macam larat nak makan semua kan...heee beli satay, putu mayam, ap0m balik dan lepat pisang..*tamak kan*

malam pula, aku dan geng math pergi makan burger dinas0ur...^^ kenyang sangat dah ni...heeee lepas makan kit0rang lepak kat gym pula...^^

thats all f0r t0day..hahaha ada lah juga kenangan pada tarikh ni kan..^^

otw pergi pasar malam ^^
with zira, zati and wani...


at pasar petang..hahaha


this is burger faceb0ok ^^
memang kenyang sangat

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...