CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, July 4, 2011

O. P . I . C . K

ketinggalan betul la aku ni...aku baru kenal sapa opick..ahaaa..sedap la suara dia...syahduu..mula jatuh cinta dengan lagu lagu dia bila aku tengok cerita "kala terbit cinta"...dalam cerita tu ada lagu rapuh dan maha melihat..sedap woo..dan boleh nangis waktu dengar lagu si opick ni...sekarang aku dah tukar lagu dalam blog aku...RAPUH ^^ jom hayati lirik lagu ni


:: R A P U H ::

detik waktu terus berjalan
berhias gelap dan terang
suka dan duka tangis dan tawa
tergores bagai lukisan

seribu mimpi berjuta sepi
hadir bagai teman sejati
di antara lelahnya jiwa
dalam resah dan air mata
kupersembahkan kepadaMu
yang terindah dalam hidup

meski ku rapuh dalam langkah
kadang tak setia kepadaMu
namun cinta dalam jiwa
hanyalah padaMu

maafkanlah bila hati
tak sempurna mencintaiMu
dalam dadaku harap hanya
diriMu yang bertahta

detik waktu terus berlalu
semua berakhir padaMu


ni lah opick ^^

ahaa...dah tengok tak cerita ni?? best best..selain nak promote lagu opick aku nak promote cerita ni jugak...hee^^

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...