CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, January 31, 2011

cerita waktu kekecilan dulu ^^

kecik kecik dulu aku suka tiru apa yang orang buat...bila teng0k kawan kawan ada buku bi0data aku p0n sibuk pegi beli buku bi0data...pastu mula lah suruh kawan kawan isi bi0data di0rang kan...hahaha budak kecik memang macam tu kan...sampai sekarang p0n aku masih simpan buku buku bi0data tu...tak cukup satu..haa aku beli sampai tiga buku...cewaahhh..bajet kawan ramai sangat...hekkk

bi0data member member ^__^


waktu darjah lima, aku mula buat gr0up..tapi bukan gr0up discussi0n taw...hehehe gr0up aku ni suma suka buat bising..suka sembang sembang...masing masing berlawan cerita yang hebat hebat ja..g0sip g0sip la...cerita pasal budak laki la...haihh macam macam lagi la kan..tapi yang pasti, cerita merepek yang paling banyak ideanya..merapu meraban memang kami suka..sampai kadang kadang cerita tipu tipu..hekkk

jeles dengar g0sip ak la tu..hekkk ^__^


dulu..aku tak pernah p0n ada h0bi yang tetap...suma benda p0n aku suka buat...maen guli, gasing, layang layang...then aku mula menceburi h0bi yang macam girl girl sket bila aku kenal dengan s0rang member aku ni...nama dia aisyah asmahani...suka aku kawan dengan dia ni...dia ada cakap yang dia suka kumpul stem...aku ni kan pentiru...s0 aku p0n tiru la apa yang dia buat...kumpul kumpul...tapi aku tak kumpul stem...aku kumpul sticker...^^ hekkk

k0leksi stickers ^__^


nak cerita lagi ni...kan aku ada bi0data suma kawan kawan aku kan...waktu raya aku bagi kad raya kat suma kawan kawan darjah lima aku...dari kelas n0mbor satu sampai la kelas n0mb0r lima..tapi yang perempuan ja...cehhh bajet banyak duwet nak beli banyak banyak kad raya...yang tak tahannya aku p0s..hahaha mak aku bising la jugak kan..."kamu bagi dekat kawan yang kamu rapat saja la..takkan suma orang p0n kamu nak bagi??" hehehe aku tak peduli...aku bagi jugak dekat suma orang...cewahh..bajet rapat dengan suma orang kan...hekkk

haa...banyak ni la aku p0s ^__^


itulah cerita aku waktu kat sek0lah rendah...banyak lagi yang nak aku cerita...tapi macam malas pulak..biar aku simpan jadi pekasam jela ea cerita cerita tu...k0rang p0n mesti malas nak baca k0t...hekkk

dalam kelas dulu dulu ^__^


1 comments:

Blogger said...

SEXY WEBCAM MODELS NEEDED!
GENERATE UP TO $10,000 EVERY WEEK.
JOIN AS A BONGA MODELS WEBCAM MODEL TODAY!

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...