CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, January 8, 2011

kembang perawan

Ketika surya menampakkan cahayanya
Ku gapai hari terangku
Menanti sebuah cerita
Yang pasti akan terjadi di diriku

Kini ku mulai mengerti artinya cinta
Walau senda tawa
Namun hatiku mulai merasa
Bila dekat lelaki aku pun malu…

Akulah kembang perawan
ingin mulai merasa
Perasaan yang pasti
milik semua insan

Aku mulai jatuh cinta
Papa biarlah aku
menikmati semua anugerah
di hidupku


lagu yang indah...tersuka aku kat lagu ni bila first time dengar...lagu ni lagu tema cerita sepi..bagi aku lagu ni sedap ja bila dengar and thats why aku letak dalam bl0g aku ni ^_^ bagi aku, lagu ni memang sesuai dengan jalan cerita sepi..kepada cik j0yah and cik zaty jangan jeles lebih lebih na...hehhe

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...