CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, January 31, 2011

lappy lama vs lappy baru

^____^ senyum dan tersengeh macam kerang busuk aku bila dah dapat online guna lapt0p baru...hehehe dah lama sangat k0t aku d0k menumpang online guna lapt0p orang...almaklumlah...lapt0p lama dah m0n0p0s...hahahah

FTEC...lappy lama (pakcik aku bagi)


"eh k0 ni napa suka buat hal dengan aku huh?? ish asyik susahkan aku ja!!!" hehe tulah ayat yang aku selalu guna bila dah malas layan lappy lama aku yang selalu buat hal...biasa la kan, bila da lama guna dia p0n mula la menunjukkan belang...heh..sentap ati mak nak..hahahah

aku ni bukan la anak orang kaya yang senang senang ja dapat apa yang diinginkan...s0 berfikir panjang lah aku sebel0m buat keputusan nak beli lappy baru ni...huhuhu lepas da puas spin otak guna mesin bas0h kat saujana tu, aku p0n decide nak beli lappy baru...cett..bukan senang nak pk...lapt0p bukan singgit dua ja kan...dah decide nak beli lappy then masalah lain pulak dah datang...

>>>>> lappy mana yang best ea??
>>>>> lappy mana yang oke ha??
>>>>> lappy mana yang sesuai ha??
>>>>> lappy mana yang x berapa mahal ea??

aduuuu...susah k0t..but lastly dapat jugak aku berfikir dengan waras menggunakan otak yang satu ni...neway, thanks t0 kawan kawan yang bagi pendapat...taraaaaa...aku beli lapt0p ASUS kaler hitam...cunn d0wh...hehehe ^^

smart kann lappy baru aku..^^ hee
sm0ga lapt0p baru ni tak cari gad0h ngan aku...pesanan buat lappy dalink..please d0nt make any tr0uble haa...like what i always cakap....d0nt tr0uble the tr0uble..if y0u tr0uble the tr0uble, the tr0uble will tr0uble u..hehehe
                         saya sayang lappy saya :*

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...