CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, April 16, 2011

OPAH

sejak dua menjak ni aku rasa lain macam...tak sedap hati...banyak mimpi pasal kematian...adakah petanda....??? x tahula kan...berserah...hidup, mati, j0d0h pertemuan di tangan Allah...

minggu lepas aku balik rumah...sedih aku...salah satu rasa tak sedap hati aku...OPAH...dah sampai rumah baru mak cerita yang opah baru keluar dari wad...mak cakap kat aku opah yang tak bagi cerita kat aku...opah tak nak susahkan aku..opah sakit...selalu juga kena tahan kat wad..tapi selalunya kalau opah masuk wad mesti aku ada teman dia...bila pergi rumah opah aku tak banyak cakap pun...sebab ak tak0t nanges...tapi lepas ja salam opah then b0rak sikit...aku terus nanges...tapi pandai juga aku c0ver...nanges kat luar...

bertambah sedih aku bila mak cakap takda sapasapa p0n yang teman opah waktu kat wad tu...masingmasing ada kerja...kesian opah...lagi pulak...opah kena kacau...bukan kena kacau dengan orang tapi dengan makhluk halus...Ya Allah...tapi benda tu p0n x kacau lama...Alhamdulillah...sekarang p0n opah da sehat sikit...tapi aku kecik hati sebab tak dapat temankan opah...aku selalu fikir...kita tak tahu ajal kita bila...dan sebab tula aku kecik hati tak tahu opah masuk wad...(erkk paham ke apa yang aku cakap ni)

hidup kita ni sebenarnya sangatlah pendek...jadi kalau b0leh aku nak berjasa pada orangorang kat sekeliling aku...tak salah kan??? cuma ....apa yang kita rancang tak semua menjadi...Allah punya rancangan yang lebih baik dari apa yang kita rancangkan....kawankawan...berbaktilah pada sesiapa saja...tak0t nanti menyesal

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...