CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, April 21, 2011

:: s0mething new ::

wah wah...apa yang baru tu...cehhh...s0mething yang baru ni aku maksudkan ilmu...memang ser0n0k la kan kalau kita dapat tambahkan pengetahuan kita yang cetek ni...sem ni aku ambil mandarin...mulamula tu aku agak keberatan nak ambil k0s ni...tak0t susah...tapi kan...after mas0k kelas pertama ja aku dah jat0h cinta pulak kat mandarin ni...suka sangat dan actually mandarin ni tak susah...hahaha memang la tak susah sebab aku ambil level 100 punya...wahahaha...

mandarin sangat unik taw...dan yang paling aku suka ialah bahagian tulisan...setiap perkataan berlainan...dan tulisantulisan ni ada sejarahnya...ada sesuatu lambang di sebalik setiap perkataan...kawankawan kalau ada peluang tu j0m la belajar bahasa cina...aku p0n tengah praktikkan cakap cina tapi sikitsikit ja...kalau pergi cafe nak beli air tu...haaa.mulalah aku bermandarin dengan uncle j0...weeee dan sem ni aku tak la rasa tensiii sangat sebab mandarin...kelas mandarin aku sangat bes...la0shi aku ada selitkan banyak aktiviti menarik...c0pc0p..la0shi tu cikgu...oke j0m neng0k aktiviti yang kami buat...aku rasa aku kembali jadi pelajar tahun1...heee ^___^


main gunting2...ala ala kelas seni tu...
then sapa punya cantik, la0shi tampal kat b0ard...

haa...ni hasil tangan aku...cun gila kan..hahaha
aku suka ARBIT (arnab + rabbit ) tu...


la0shi aja guna ch0pstick pulak...terkialkial masing2..hahaha
kak mira dan claire pant0ja

berus berus...kami diajar memberus pula...haha ni lah hasilnya..
ini dikira pertandingan~

and guess what?? tak sangka pulak aku menang pertandingan khat tu..hehee
tapi dapat n0 4 la...cettt

nilah classmate mandarin aku...yang paling depan tu la0shi aku...
c0mel kan la0shi ni..^^ dan sangat baik..tak garang p0n

dikira taksub ka kalau macam ni??
hahaha dinding bilik aku jadi sasaran...wawawa

nilah antara tulisan yang aku dah belajar..0_o


0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...