CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, May 5, 2011

le0pard

wah wah...apa pulak cerita aku kali ni...leopard atau harimau bintang...menarik kan badan le0pard...kuasa Allah yang Maha Mencipta...sekarang ni trend pkai stuff design le0pard kan...aku salah se0rang daripada mereka yang sangat menggemari design le0pard...cunnn gila...obses..hekkk mung

aku nak kumpul la apaapa barang yang ada c0rak le0pard...setakat ni baru ada 6 ja barang aku yang berc0rakkan le0pard...aku ada baju kurung le0pard...tshirt le0pard...pencil case le0pard..selipar le0pard dan selendang le0pard...tak cukup lagi ni...heee

cuti ni nak cari kas0t le0pard...beg le0pard...baju le0pard...heee actually aku hampir nak beli beg dan kas0t le0pard...tapi tak terbeli sebab mak aku kata tak shantekk...waaa...biasa la..anak mak...kalau mak dah kata tak shantekk s0 aku p0n terik0t la kata tak shantekk....heeee...k0n0n dengar kata la kan...erkk


~ selipar ~

~ baju kur0ng dan selendang ~ sukaa

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...